Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

It needs to be said...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder på er!

Spegelbilder med blixt
Skippa blixten i spegeln, det finns inte en chans att vi kan avgöra om du ser bra ut eller inte bakom dom.. Faktum är att du lika gärna kan skippa spegeln överhuvudtaget.



Solglasögon
Dom har en tendens att göra vem som helst snygg, ta av dig dom så vi får en chans att avgöra själva.



Bilder tagna underifrån
Vi är inte ett dugg intresserade av vad du har i dina näsborrar, ingen är snygg underifrån!



Töntiga turistbilder
Ingen gillar dom, lägg av bara.



Exbilder
En bild där du i ett misslyckat försök klippt bort ditt ex är inte något man som tjej vill se..



Topless
Nej, om vi är intresserade av vad som finns under tröjan tar vi av den själv! Ingen gillar en skrytmåns!



Husdjursselfies
Bilder med din hund/katt är jag så trött på. Oftast är husdjuret sötare än dig och det vill du väl inte..?



Posebilder
Sluta göra töntiga poser, var dig själv!



Sovbilder
Nej, ingen är söt när man sover. End of story.



Gymbilder
Ingen tjej tänder på killar i tights i en gymspegel, skaffa ett par shorts och gör det ett gym är till för istället - träna! Och vad du än gör, don't skip legday!



Tandborstning
Personlig hygien i all ära men inte på bild tack!



Keps
Kepsen är ungefär som solglasögon med undantaget att alla inte passar i det. Oavsett är det omöjligt för oss att avgöra om du ser bra ut bakom den där skärmen.



Grimaser
Verkar vara killars motsvarighet till tjejers duckface, vad är det för fel på ett leende?



Bilbilder
Det är aldrig okej att posera med en bil. Inte ens om det skulle vara en Ferrari.



Närbilder
Även här har vi tjejer svårt att avgöra om du ser bra ut, en armlängds avstånd tack!



Suddiga bilder
Hur svårt är det att lägga upp en bild med bra skärpa? Inte ens du själv kan väl avgöra om du ser bra ut bakom det där blurret?



Matbilder
Ingen är snygg när man äter. Och ingen är intresserad av hur många korvar du får in i munnen heller...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Av Jennifer Wistbacka - 15 maj 2014 23:46


Idag stod hoppning på schemat och min grabb var såååå fin!! Han slutar aldrig att förvåna mig uppenbarligen. Vi började enkelt med ett lågt räcke på ena långsidan med galoppbom före och efter. Han tyckte att bommar på marken var överskattat och t...

Ovido - Quiz & Flashcards