Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under februari 2014

Av Jennifer Wistbacka - 12 februari 2014 13:20

Japp idag är det ju så att jag fyller 25 bast, blir ju hur gammal som helst nu..
Jag känner mig dock inte en dag äldre än 20 och man är väl inte äldre än man gör sig?
Fick i alla fall lång lunch eftersom att Sverige spelar mot Korea i curling just nu, och som grädde på moset så fick jag vara ridledig idag också! Tack för den, ska alldeles strax gå ner och göra klart det sista i stallet innan hästarna ska in.
Imorgon ska jag äntligen förlänga mina naglar igen, en liten födelsedagspresent till mig själv! Och i helgen kommer mina fina vänner och firar mig <3

Av Jennifer Wistbacka - 2 februari 2014 23:28

Varför kan man aldrig somna när man är som tröttast? När klockan var halv åtta ikväll var jag så trött att jag höll på att somna i soffan så jag stängde av tvn och gick och la mig i sängen och satte på första säsongen av revenge, och ja här ligger jag fortfarande.. Är så trött så ögonen svider men kan inte somna, suck..

Ovido - Quiz & Flashcards