Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under april 2015

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!

Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade.

Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsad ordning i alla fall. Bara hallen som ska få sig en rejäl omgång med tapeter och nya möbler och lite dekoration till köket sen så! Vardagsrummet var första prioritet och sovrummet blev klart för nån månad sen. Är så himla nöjd!

Min älskade lilla pålle jag hade i somras kom aldrig tillbaka, om jag ska vara ärlig vet jag inte hur det gick för honom och jag vill nog inte veta det heller tror jag. Fina Bruno <3
Nu hjälper jag Jannica Wadell med hennes fina hästar och rider så mycket som jag hinner. Är otroligt glad att jag lärt känna den underbara människan :)

På jobbfronten rullar det på. Fick fast anställning i slutet på februari och har varit stationerad i Norge sen dess ungefär. Tanken är väl att jag ska jobba här hemma men det har varit dåligt med folk på anläggningen i Norge så har varit där en tid nu. Det gör mig faktiskt ingenting, gör ju inget annat vettigt i veckorna när man jobbar i alla fall. Och skönt att komma hem på torsdagarna och ha en extra helgdag. Vi är ett bra gäng från NLE där borta och håller humöret på topp! Mycket skratt blir det.

Just nu ligger jag nedbäddad hemma i sängen efter en heldag i stallet. Har dessutom åkt på en rejäl förkylning så har mest legat i soffan sen jag kom hem. Ska hem till mormor och käka påsklunch imorgon och lämna tillbaka Porsche som jag har hemma på besök, annars blir det lugnt. Får inte åka hem till mamma över påsk eftersom jag är sjuk, mamma mår inte så bra och får inte bli sjuk så det känns ju sådär. Ska ut en sväng till Jannica imorgon och markarbeta lite hästar och även på söndag ska det ridas lite innan vi åker tillbaka till Norge på måndag em.

Nu ska jag dejta kudden, godnatt! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards