Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Wistbacka - 3 augusti 2012 00:50

Hade en sjukt rolig gårdag!
Vi hade en liten klassreunion med alla från nian, tyvärr var vi bara åtta stycken men det räckte gott och väl!
Vi var först i Flen och grillade lite och hade trevligt och snackade gamla minnen, sen for vi hem till mig och fortsatte festen. Vidare ut på Harrys och röjde. Det var sjukt kul att se alla igen och få reda på hur deras liv är idag. Detta måste göras om, vi preliminärbokade i slutet av augusti men då i Örebro. Skulle vara kul om det blir av, så jag hoppas att ni läser detta gamla klassisar och håller med!

Idag att man ju mått sådär men vafan, man får ju offra sig. Åkte hem till J och käkade frukost och jäst i hennes pool hela dagen. Var faktiskt riktigt sliten där en stund på dagen, började med att ligga på mage med huvudet i poolen. Fick senare tag på luftmadrassen och flöt runt på den tills jag kände mig stabil. Ikväll har vi grillat och sen lekt lite lekar, såklart vann jag och J (vad annars, vi är ju bäst liksom). Så nu ligger jag i alla fall i sängen och ska sova, upp tidigt imorgon och ivägtill veterinären men Lill-Tjejen för hon ska få sin tolv veckors spruta! Sååå godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards