Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under juni 2011

Av Jennifer Wistbacka - 22 juni 2011 04:15

Hej mina vänner!Long time no see! Har varit fullt upp i mitt liv på senaste tiden. En massa flytt och sen känns det mest som att man bor på jobbet för tillfället. Äta, jobba, sova fyra dagar i veckan. Resten av veckan längtar men efter jobbet eftersom det inte finns nåt att göra, haha! Har flyttat in och kommit iordning ganska bra i nya lyan. Något som jag dock inte är så nöjd med var ju städningen efter föregående hyresgäst men vad ska man göra åt det? Annars trivs jag ganska bra här. Lite småfix bara, måla om lite här och var och upp med tavlor och hyllor. Inflyttnings fest snart kanske?Nehe om man skulle ta och försöka sova lite. Har legat i sängen sen två ungefär men har inte lyckats somna så gav upp. Ha det bäst mina vänner!Puss & KramNinni

Ovido - Quiz & Flashcards