Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under maj 2011

Av Jennifer Wistbacka - 12 maj 2011 13:56

Hej hopp!

Har varit alldeles för dålig med uppdateringen på senaste tiden så nu blir det skärpning.


Jobbade min sista dag på Tärnö i söndags och det var sååå skönt att kunna lämna in nycklarna i tisdags och känna att jag aldrig mer behöver åka dit. Sista tiden har verkligen varit ett helvete..


Har i alla fall fått en lägenhet nu men får inte tillgång förrän första Juni. Tills dess bor jag hemma hos älsklingen, det är ganska trångt men det får gå är ju inte jättelångt tills jag får min lägenhet. Ja ni kanske undrar var den ligger, Tingshusgatan 4D. I röda tegelhuset vid Sultans, skönaste var ju att jag fick en parkering också så jag slipper ha bilen på gatan.


Och försöker även mej på att sluta röka. Ja jag vet att jag testat förr och det gått sådär men ska verkligen försöka nu när jag byter, jobb, hem och allt. Det kan ju inte gå mer än åt skogen!


Förhoppningsvis ska jag börja jobba på måndag, skulle väl ha fått besked idag egentligen men får vänta tills imorgon förmiddag då chefen på bygget skulle kolla upp det sista och sen höra av sej till min kontaktperson.


Thats it for today!

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 3 maj 2011 20:38

Jaha hur normalt är det att det snöar i maj då?!

Den där jävla snön förföljer mej, det känns som man aldrig blir av med den.


Igår och idag så har Madde och Chicco varit på besök här. Dom har mest hållit mej sällskap medans jag har packat och packat här på Tärnö. Nu är hela köket nerpackat och alla små plocksaker så nu är det bara det stora kvar.


Har ju ringt runt som en galning lite här och var efter jobb och på torsdag så ska jag till Ericsson på arbetsintervju, igen men denna gång för Proffice och inte Adecco.


Nej nu ska jag ta och hänga lite tvätt innan House börjar och då blir det riskakor och loka att smaska på! Beach 2011 börjar närma sej, haha!


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards