Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennifer Wistbacka - 30 maj 2012 10:15

Shit vad längesen det var jag uppdaterade här känner jag.


Har haft fullt upp med jobb och andra trevliga saker. Har ju varit helt underbart väder de senaste dagarna så har mest solat och årets första dopp fick bli i söndags faktiskt. Trots att jag är en riktig badkruka så hoppade jag i sjön och tro det eller ej men tyckte det var ganska skönt!


Var även ute med bästa brudarna i fredags, vilket var väldigt trevligt. Vi gled in på Harrys och lyssnade lite på Norlie & KKV och efteråt stod vi och pratade lite med dom. Mycket trevliga killar! Var hemma ganska skapligt, blev lite mycket folk på slutet. 


Ska även iväg på roadtrip i helgen, ska bli så kul! Som jag har väntat och längtat efter det här. Kommer bli en riktig omställning men det är det verkligen värt! 


Nej nu ska jag röra mig ut på en pw runda innan det är dags att göra sig klar för jobbet!


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards