Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jennifer Wistbacka - 31 augusti 2011 12:19

Sitter här i soffan och tänkte att jag ska laga lite lunch om en stund.

Har varit ute och gått en sväng med Lillprinsen, ja vad skulle jag göra utan honom? Fast har har varit extremt jobbig den senaste veckan, tror att jag vet varför det är så tyvärr. Han hade tuggat sönder ett kuvert i molekyler när Marcus kom hem för nån dag sen. Då hade han bara varit själv i nån timme, mitt vita skinnfodral till telefonen var också tuggat på. Och det låg mitt på vardagsrumsbordet, så ja han verkade haft kul i alla fall. Så nu framöver så får han vara i köket när han är själv hemma.


Har ju klippt mej lite kortare också. Var hos Mahlin och fixade till lite i nacken igår. Har ju en virvel där så det såg väldigt ojämnt ut. Men nu är det fint igen!


I helgen som har varit hände det en massa roliga saker också.

I fredags brassade vi iväg till Linköping för att handla lite på Ikea och tanken var att vi skulle gått en sväng i Ikano-Huset också men det drog ut på tiden så vi hann inte. Vi mötte upp Z & F i Norrköping vid sex-tiden och gick och käkade på Butlers Hörna, väldigt gott måste jag säga. Efter det gick vi på bio (Försvunnen) och sen åkte vi hem. Vi var ganska trötta. Filmen i övrigt var väl sådär, den gick ju att kolla på men hade kanske hellre laddat ner den istället.


I lördags så åkte vi till Norrköping igen, då shoppades det lite kläder och så. Köpte äntligen skorna jag har spanat på ett tag, älskar dom! Köpte även lite kläder som jag tyckte jag behövde.


Söndagen var riktigt lugn, var i skogen med Madde och hundarna och plockade svamp på dagen. Kvällen spenderades i soffan med film och gott tilltugg med älsklingen.


Ja såhär såg det ut innan jag gick till Mahlin!


  

Och såhär såg det ut när jag kom hem!


  

Maten på Butlers Hörna, MUMS!!


  

Såhär fint blev det här hemma med tvbänken, lyckades få upp hyllan också!


     

Kantarellerna jag lyckades få ihop under söndagen!


Nu ska här lagas lunch sen bär det av till jobbet 14.30-00.45


Puss & Kram

Ninni 

Av Jennifer Wistbacka - 20 augusti 2011 13:51

Sitter här hemma i soffan och har precis ätit lite frukost.

Min förkylning börjar ge sej tror jag är inte lika snuvig men dessvärre har jag börja hosta istället så jag proppar i mej cocilana för att bli av med den med.

Ikväll bär det av till Z & F för lite käk. Även F & M skulle komma, trevligt för det var evigheter sen vi såg dom sist. Synd att det är så tråkigt väder idag bara för vi hade ev tänkt att åka en sväng till Nrkpg senare ikväll och kolla lite.

Juste, var hos Mahlin igår och klippte mej. Blev verkligen supernöjd men ska nog ta och klippa några cm till ändå, ska det vara så ska det vara ordentligt! Hahaha!! Ska försöka ta en bra bild och lägga upp här så får ni se hur det blev!


Nu måste lillprinsen ut och kissa!

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 augusti 2011 19:09

Ligger helt slut i soffan och surfar runt lite.

Är hemma från jobbet idag då jag tyckte att mina arbetskamrater kunde slippa bli smittade samt att jag faktiskt inte orkar idag, kanske skulle ha tagit det lite lugnt igår. Men men nu är det som det är.


Har hämtat hem lillprinsen från mormor och samtidigt fått lite mat i magen, det tackar vi för annars hade jag nog aldrig orkat laga nåt själv.. Har precis vispat ihop lite chokladpudding som står i kylen och stelnar till, längtar redan efter den! Kom på att jag faktiskt har lite chips i skafferiet också så några såna kanske slinker ner också. Är man sjuk så får man faktiskt äta onyttigt och inte göra någonting om dagarna, det är enda gången det är okej.. Hahahaha!


Nej nu ska jag slänga mej i duschen och sen bara mysa med min lilla underbara hund! <3


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 14 augusti 2011 18:16

Känner mej faktiskt ovanligt pigg för att ha varit ute och partat igår.

Trodde att Rossi skulle komma in till stan men hon dissade så jag gick till Rille med Elin och började föra där. Lite segt i början men efter en omgång beerpong så kom vi igår och hade riktigt kul. Kvällen avslutades på Statt med alla sköna människor. Var lite hungrig så älsklingen och jag tog bilen och åkte ner till Donken och käkade lite. Sen åkte vi hem och la oss. Vaknade runt tolv idag och har varit skapligt pigg hela dagen, ska hoppa in i duschen och göra mej iordning sen ska vi till älsklingens föräldrar en stund tror jag.


Hoppas alla hade en lika skön utekväll som jag igår.

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 10 augusti 2011 12:59

iPhone 4


Ja äntligen har den landat här hemma. Dock har jag inget skal till den än men det får väl gå idag får väl lösa det andra imorgon. Har precis blivit klar men installeringen av den och är verkligen supernöjd. Det är faktiskt en stor skillnad på 3GS'n och 4'an. För det första så hade jag aldrig 3G täckning inne i min lägenhet med 3GS'n men det har jag med nya! Kameran är ju en aning bättre kanske och den är mycket snabbare att surfa på. Så det kan inte bli mer än 5/5 tummar upp ändå.

Jag vet att jag har varit emot att köpa mej en egen iPhone 4 för jag tycker dom är lite kantiga och obekväma att hålla i, och ja det står jag fortfarande fast vid men man kanske vänjer sej? Kanske blir bättre om man får på ett skal. Det visar sej.


Nu blir det en dusch sen iväg mot jobbet för näst sista dagen innan helg.


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 7 augusti 2011 14:04

Hej mina vänner!


Ännu en gång säger jag det, dålig uppdatering på den här sidan I know!!


Har inte hänt så jättemycket sen sist faktiskt. Jobbar och sliter vidre på Ericsson, hade två hela dagar semester som spenderades mest i en bil påväg ner till Ullared och Gekås. Det blev inte så mycket handlande men ändå mer än jag hade räknat med.

Hittade äntligen en bra reflexsele till lillprinsen. Har verkligen haft problem med att hitta det till honom men nu har han en som sitter perfekt. Hittade även lite annat smått och gott. Får nog bli en tripp dit snart igen känner jag på mej!


Igår var jag hemma hos mamma och käkade middag medans Marcus var på bilträff i Nrkpg. Efter att jag käkat och fikat klart hos mamma så åkte syster och jag till Stocktorp för att hälsa på och kolla in deras "egna" festival Stockwood. Träffade massa folk som man inte sett på länge, mycket trevligt att sitta och prata med dom.


Och nu har jag bestämt mej, imorgon ska jag klicka hem en iPhone 4, vit såklart. Nice, syster ska ta över min 3GS och abonnemanget på den. Så jag slipper sitta och betala två abonnemang.


Här kommer lite bilder som har blivit under sommaren!


Puss & Kram

Ninni


Min pärla

     

Lillprinsen


  Grymt snygg mustang vi såg när vi stannade till på A6 center i Jönköping!

Sportbil...?

    Mjukglass är mums!!

    Finaste <3

  En dag på beachen! Steeek!! 

Ovido - Quiz & Flashcards