Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Wistbacka - 30 september 2011 14:11

Fan så bra man har det egentligen!

Ligger helt utsträckt i soffan med datorn på magen, tv'n igång och wordfeud i telefonen. Så skönt att äntligen få komma från jobbet en stund, blev ganska trött på allt igår. Inte bara trött utan även förbannad och besviken. Man gör så gott man kan där och ändå får man bara skit. Trots att det finns folk på det där bygget som inte ens gör hälften av det en annan gör. GAAH!!! Jag blir tokig på riktigt.


Anyway, helgen blir nog bra. Just nu tvättar jag och har städat lite här hemma. Imorgon blir det lite fest med jobbarkompisarna, urspårning i vanlig ordning? Antagligen! Haha! 


Nej nu kallar tvättstugan!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 september 2011 21:43

Jag är seriöst helt slut som människa idag.

Har inte gjort annat än att legat i sängen och soffan.. 

Men vi hade sjukt roligt igår i alla fall. Det började hemma hos H vid åtta tiden, och sen vidare till Harrys och Statt. Några tequilashots senare så blev det urspårning i vanlig ordning. Att jag aldrig lär mej, ska nog sluta dricka tequila helt. 


Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller, yes jag känner verkligen för att jobba imorgon.. NOT!! Men va fan man måste ju.


Nej nu blir det lite mer soffhäng sen en dusch och sen blir det fan sova. Ska upp skapligt imorgon och lämna upp bilen på Skobes och hoppas att jag får en fungerande bil tillbaka.


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards