Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer Wistbacka - 22 oktober 2011 13:44

YES!!

Den 3'e november kommer min nya iPhone 4S som jag beställde tidigare idag. Sålde ju min iPhone i onsdags och har fått gått med världens stenålderstelefon som faktiskt enbart går att ringa och smsa med, trodde inte såna telefoner fanns fortfarande men tydligen! Åkte upp till Elgiganten och sa att jag ville ha den billigaste telefonen dom hade så länge medans jag väntar på min nya. Så för 249kr får man alltså en äkta skittelefon men den får duga så länge. 


Gårdagen var hur mysig som helst, jag och A kom på vid sextiden igår att vi skulle gå på bio så vi brassade iväg till Norrköping och käkade på Pizza Hut och kollade på filmen "Contagion". Den var faktiskt helt okej och lite nojjig blir man ju när man kollar på såna där filmer. När vi kom hem så kröp vi ner i sängen och somnade ganska gott båda två.


Snart ska jag ner en vända till tvättstugan och hämta upp all tvätt innan jag åker iväg och handlar och sen vidare hem till mamma. Jag har ju lovat att bjuda dom på Flygande Jakob ikväll. Mysigt ska det bli i alla fall, har inte hunnit upp till Hälsogymet än så får väl ta det när jag kommer hem ikväll. 


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 15 oktober 2011 16:41

Kom precis hem efter en tripp till Vingåker för lite käk och Factory.

Jag handlade inget, hittar ju aldrig nåt där i alla fall! Men A fick med sej lite nya kläder hem. Käkade på Joan's efter Factory, blev en riktigt god pastatallrik med kyckling och fetaostsås. Mums säger jag bara! 


Nu ska jag snart slänga mej i duschen och börja göra mej iordning inför kvällen med dom bästa! Kommer bli lugnt, köpte bara en flaska vin som det är tänkt att B och jag ska dela på. Lillprinsen får vara hemma själv eftersom att jag inte ska ut, så han får klara sej några timmar själv.


Ta det lugnt ikväll allihop!

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 13 oktober 2011 16:26

Är så jävla rastlös för tillfället, slutade jobbet för nån timme sen och ska åka och träna ikväll vid åtta-nio nån gång. Men vad fan ska man fördriva tiden med så länge? Man blir fan skadad av att jobba kväll, har ju inget socialt liv i veckorna och det verkar sätta spår nu när man jobbar dag. Skulle kunna göra hur mycket som helst men kommer inte på ett skit..


Jag är nog för övrigt världens lyckligaste tjej, har haft det ganska jobbigt en tid tillbaka med allt. Allt som möjligtvis skulle kunna gå emot en har verkligen gjort det men nu verkar det som att allt börjar ordna upp sej. Det går bra på jobbet och i övrigt så skulle det inte kunna vara bättre tror jag. Har svårt att tänka mej det iaf! 


Jobbar sista dagen för den här veckan imorgon, känns sådär att jobba en fredag om jag ska vara ärlig. Det är ju min tvätt och städdag, vilket innebär att jag måste göra den skiten nån dag under helgen och det har jag ju ingen större lust med. Men imorgon kommer min älskling hem igen, som jag har saknat min lillprins!


   

Helgen bjuder på fest hemma hos B&H på lördagen, blir nog nyktert har varit alldeles för mycket festande på sista tiden. Det kanske slinker ner ett glas vin på sin höjd.

Annars ser helgen väldigt ljus ut och kommer nog bjuda på en massa mys! 


Nehe dags att laga lite käk, får bli något enkelt idag känner inte för att laga mat egentligen.


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 8 oktober 2011 01:40

Just nu är jag bara så jävla arg, besviken, ledsen mm. 

Det finns ett talesätt som säger:


"Håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre"


Jag undrar om det är så vissa tänker? Men ärligt talat, nån som inte kan vara ärlig och rak mot mej och stå för sin åsikt har inget i mitt liv att göra. Det värsta jag vet är folk som låtsas vara ens vän och sen snackar så jävla mycket skit bakom ryggen. Jag har andra vänner som jag vet finns där i både vått och torrt och som alltid ställer upp för mej. Såna vänner som aldrig sviker hur längesen det än var vi träffades eller hördes.

Dom vännerna är verkligen guld värda! <3


Livet i övrigt knallar på som vanligt, har börjat träna på Hälsogymet och har hållt igång snart två veckor och det känns så jävla skönt. Idag var jag även ute och sprang för första gången på år och dar och det var riktigt jobbigt men fan så skönt det var. Bara få rensa lite tankar och vara helt ifred en stund. 

Nästa vecka är det dagtid som gäller för min del, yey... Det kommer ju sluta med att jag försover mej varje dag, jag är verkligen inte en morgonmänniska. Hatar att gå upp tidigt och lägga mej tidigt.. Men men jobba måste man ju göra så det är bara att slita upp sej själv, alternativt anställa nån som kommer hit kl 6 varje morgon och hoppar i min säng och sliter bort täcket? Ingen som kan tänka sej det? 


Anyway, tänkte krypa ner i min stora sköna men kalla säng nu så det blir imorgon. Morgondagen bjuder på ett rejält pass på Hälsogymet och sen party på kvällen! 


Puss & Kram 

Ninni



Ovido - Quiz & Flashcards