Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

20111008

Av Jennifer Wistbacka - 8 oktober 2011 01:40

Just nu är jag bara så jävla arg, besviken, ledsen mm. 

Det finns ett talesätt som säger:


"Håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre"


Jag undrar om det är så vissa tänker? Men ärligt talat, nån som inte kan vara ärlig och rak mot mej och stå för sin åsikt har inget i mitt liv att göra. Det värsta jag vet är folk som låtsas vara ens vän och sen snackar så jävla mycket skit bakom ryggen. Jag har andra vänner som jag vet finns där i både vått och torrt och som alltid ställer upp för mej. Såna vänner som aldrig sviker hur längesen det än var vi träffades eller hördes.

Dom vännerna är verkligen guld värda! <3


Livet i övrigt knallar på som vanligt, har börjat träna på Hälsogymet och har hållt igång snart två veckor och det känns så jävla skönt. Idag var jag även ute och sprang för första gången på år och dar och det var riktigt jobbigt men fan så skönt det var. Bara få rensa lite tankar och vara helt ifred en stund. 

Nästa vecka är det dagtid som gäller för min del, yey... Det kommer ju sluta med att jag försover mej varje dag, jag är verkligen inte en morgonmänniska. Hatar att gå upp tidigt och lägga mej tidigt.. Men men jobba måste man ju göra så det är bara att slita upp sej själv, alternativt anställa nån som kommer hit kl 6 varje morgon och hoppar i min säng och sliter bort täcket? Ingen som kan tänka sej det? 


Anyway, tänkte krypa ner i min stora sköna men kalla säng nu så det blir imorgon. Morgondagen bjuder på ett rejält pass på Hälsogymet och sen party på kvällen! 


Puss & Kram 

Ninni



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards