Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under december 2010

Av Jennifer Wistbacka - 19 december 2010 15:30

Herregud vad det måste ha snöat idag/inatt!

Vi gick och la oss vid ett inatt ungeför för jag var helt död efter att ha försökt hålla igång en hel dag. Vaknar upp klockan tre nu i eftermiddags med en hals som är tio gånger värre än igår, så det blir nog vårdcentralen imorgon.

Ska i alla fall bli skönt att få slippa laga mat när vi är bjudna till älsklings föräldrar. Är inte säker på att jag hade orkat det faktiskt, det hade nog slutat med en pizza då.


Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt honungste så halsen känns bättre. Sen är det bara att duscha och göra sej klar för mat!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 december 2010 10:24

Har varit lite dålig på att uppdatera på senaste tiden, förlåt.

Men det känns som att det ända man gör är äta, jobba, sova. Den lilla tid man får över vill man gärna spendera med älsklingen.


Det går bra på jobbet iaf, förutom i torsdags. Jag kände mej helt skakig och matt i kroppen så jag gick hem och ja feber var väl inte så oväntat kanske. Har haft sjukt ont i halsen sen i onsdags också men det är bara att proppa i sej ipren och lite halstabletter för idag så ska våran lilla familj upp till Stockholm och fira lilla julafton.

Kände att om jag ska orka det var det bäst att skipa julfesten för Ericsson igår även om jag hade velat gå.


Lillprinsen kom hem igår och han är så mysig, ligger här och sover bredvid mej i soffan just nu. Han skulle behöva sej ett bad för han luktar verkligen hund men det hinner vi inte innan vi åker. Om matte hade varit uppe tidigare så kanske vi hade hunnit.


Nej nu ska jag fixa det sista innan vi åker!

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 4 december 2010 12:37

Fy fan så trött jag är på den där jävla Idol-karusellen.

Att Minnah står i final med Jay är så fruktansvärt fel bara. Hon har åkt ut en gång för att tittarna inte tyckte om henne alltså skulle hon inte ens ha fått komma tillbaka. Jag hade hellre sett att den veckan Alice hoppade av att ingen åkt ut. INTE att Minnah skulle ha kommit tillbaka. Den ända killen med en riktigt bra röst (förutom Jay) och som många gillar åkte ut igår, hur går det ihop sej? Jo för att tv4 fifflar sjukt mycket med röstningen.


Det här var absolut sista gången jag spenderade en fredag med Idol.


Tack och adjö!


Av Jennifer Wistbacka - 2 december 2010 09:35

Sitter och äter frukost efter en lyckad körlektion.

Snart är det dags för uppskrivning och uppkörning. Fy fan vad jag längtar!


Är även hemma från jobbet och har varit sen i tisdags kväll. Fick migrän på kvällen och sen dess har jag inte kännt mej bra, trodde jag skulle åka till jobbet idag men blir nog hemma iaf. Så jag ska ringa mormor så hon får komma hit med min saknade älskade hund <3


Och sist men inte minst, blir så trött på folk. Förstår inte varför folk alltid ska hålla på att lägga sej i och förstöra.


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards