Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer Wistbacka - 28 april 2011 13:12

Dåligt med uppdatering här!

Får väl försöka ändra på det i fortsättningen.


Ja, livet rullar på. Under påskhelgen var jag och älskingen nere i Jönköping på Elmia.

I måndags fick jag reda på att jag fick ett jobb som jag sökt så jag har nu sagt upp mej från Tärnö. Jag hoppas det här nya jobbet är något att ha annars så har jag pratat med en kille från Proffice så jag kanske kommer in på Ericsson igen om två veckor. Hoppas, hoppas, hoppas!


Det som är problem nu är var jag ska bo och var jag ska ha alla mina grejer! Marcus lägenhet är ju full som den är och jag har ingenstans att göra av min saker. Det är ju en del.. soffa, säng, matbord osv osv..


Anyway ska fundera vidare..


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 april 2011 09:02

Uppe med tuppen!

Det är otroligt skönt att vakna vid åtta en ledig dag och känna att man har hela dagen framför sej, speciellt när solen skiner och det är så himla fin vårväder.

Jag tänkte att jag skulle ha gått ut med min lillprins men nej han ligger fortfarande och snarkar under mitt täcke, han verkar inte ha speciellt bråttom att komma ut och morgonkissa.

Har fått halva dagen ledig för att även få vara ledig halva långfredagen så jag hinner tvätta min bil och fixa med den innan vi åker till Elmia på lördagen. Det ska bli skönt att komma iväg från Tärnö en längre stund och göra något annat än att sitta och uggla i katrineholm.


Nehe om man ska ta sej upp och äta lite frukost och sen ut och gå en promenad i det fina vädret!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 april 2011 09:01

Hej allihopa! Var ett tag sen jag bloggade nu men det kan bero på att min dator inte vill samarbeta med mej, men nu har jag ju kommit på att det faktiskt går att blogga från mobilen så det får väl bli det i fortsättningen!Ha en bra vecka och glad påsk!!Puss & KramNinni

 
Ovido - Quiz & Flashcards