Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

Hoppning

Av Jennifer Wistbacka - 15 maj 2014 23:46

Idag stod hoppning på schemat och min grabb var såååå fin!!
Han slutar aldrig att förvåna mig uppenbarligen.
Vi började enkelt med ett lågt räcke på ena långsidan med galoppbom före och efter. Han tyckte att bommar på marken var överskattat och trasslade mest in benen i dom kändes det som. Sedan gick vi över på en fem och en halva med travbom in, med andra ord var det ganska enkelt idag. Han var i bommar lite här och där men det har jag överseende med då han inte är rätt musklad och har lite halvtaskig kondis.
Både han och jag var nöjda efteråt och kvällstävlingen i Vingåker den 3/6 kommer att bli av om jag har hunnit få pass och han har fått sin licens!

Jag blir bara mer och mer kär i den här grabben och ja, det känns som att detta inte kommer sluta med att jag går ut ur detta hästlös..
Han påminner så himla mycket om min gamla Epok jag hade, samma ögon och humör och har en räv bakom varje öra. Lite så jag gillar det helt enkelt, varför åka häst när man kan rida?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards