Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Middagsbjudning

Av Jennifer Wistbacka - 3 januari 2014 07:29

Har tänkt på en sak nu, speciellt över nyår. Det är många som blir bortbjudna på middag på nyårskvällen, men i många fall dit du är bjuden så dår du betala typ hundra kronor till den som bjuder på mat eftersom att denna har handlat...? Är det verkligen att bli bjuden på middag då?
Jag har inga problem med att betala en hundring för att få mat på bordet men då borde inte folk som man blir bjuden till kalla det för att man blir just bjuden på middag. I min värld så betyder det att man blir bjuden på middag utan att betala en krona, annars kan man ju lika gärna kalla det för knytkalas fast personen man är hos handlar och lagar maten.
Skulle jag bjuda hem folk på middag så skulle jag absolut inte kräva att personerna som kommer ska betala för maten när det är jag som bjudit in dom...

Anyway, mår som en påse skridskor just nu. Tror jag har feber och sen ont i huvudet och snuva och hosta.. Skönt sätt att börja nya året på! Mormor smittade nog mig när jag var där och lämnade/hämtade Porsche och dessutom blev hela nyår ett fiasko precis som resten av 2013 har varit. Så nu ska jag sova vidare!

 
 
mormor

mormor

10 januari 2014 10:24

Är du sjuk igen? Det var inte jag som smittade dig för så fort bryter det inte ut!!Vi kramades ju inte ens!!Hur som helst så är vi friska nu om du vill komma och hälsa på.Saknar dig väldigt mycketPuss o kram!!

http://mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards