Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

God morgon!

Av Jennifer Wistbacka - 8 juli 2013 09:41

Hade skrivit ett inlägg igår men glömde publicera det och nu var det borta såklart.

René red Ville en stund på em igår och han såg fin ut. Han är ju hingst så han går ju och snackar med alla hästar han möter. Sen gick vi och kollade lite på 7-års championatet innan vi besiktigade Ville. 

När vi kom hem möttes vi av ett glas rosé och grillat, gott gott! Det blev några fler glas senare innan vi däckade som klubbade sälar.


Nu på morgonen så har jag varit iväg och fodrat Ville samt gått en sväng med honom och mockat, allt verkade lugnt vid stallarna och han stod och käkade hö i lugn och ro. 


Här får ni lite bilder från igår! Mer uppdatering kommer ikväll när vi kommer hem, nu ska jag passa på att sola lite innan vi ska iväg till stallarna igen och Ville ska gå sin första kvalrunda. Ska filma så får ni se sen (om det går bra såklart!).


#falsterbo


             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards