Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Helt slut!

Av Jennifer Wistbacka - 29 maj 2013 19:38

Ja jag gick upp kl 6 imorse i tron om att det var idag vi skulle med Valencia på 17 dygns kollen. Med endast 3 timmar sömn i bagaget (jag kom hem kl 3 inatt från Sthlm) så kravlade jag mig upp ur sängen och drack mitt morgonkaffe. Ska jag gå upp sådär tidigt behövs det tid för att jag ska ens vara vid medvetande kan jag tillägga. Finns nog ingen människa i hela världen som är så morgontrött som jag är..
Gick ner en trapp och hämtade upp Lindas hund Ludde, hade lovat att vara hundvakt dagen till ära också. Sen packade jag in mig i bilen med två hundar och styrde mot Julita med trötta ögon. Väl framme står jag en stund på stallplanen innan Madde ringer och frågar vad jag väntar på? Då slog det mig, vi ska ju åka på fredag inte idag! Åh en hel sovmorgon åt skogen, en som verkligen hade behövts också. Så jag började åka hemåt igen för att byta om och äta frukost, Madde skulle till Hööks så jag tänkte är jag ändå uppe så kan jag väl lika gärna följa med.
Jag fönstershoppade mest och provade en hjälm och en kavaj som jag spanat på. Hjälmen satt super och den var jätteskön, så en sådan blir det absolut när plånboken tillåter! Kavajen som jag spanat på och verkligen ställt in mig på att köpa den hade ganska konstig passform vilket var lite tråkigt för den var riktigt snygg för att vara Hööks och snäll mot plånboken. Preben fick i alla fall en arnikaflaska och jag fick McDonalds medans Madde shoppade loss ordentligt inne på Hööks.

Väl hemma så hoppade jag ner i sängen och vilade en stund innan jag tog tag i mig själv och åkte ner till Systemet för att inhandla en vinflaska. Rosanna kommer ikväll så vi tänkte ta ett glas vin och kolla film. Var även på Willys och handlade lite smått och gott tilltugg. Porsche fick en promenad i skogen också efter jag handlat så han är nöjd och glad nu, eller ja han sover mest men det tar jag som ett tecken på nöjd hund?

Nu är det soffläge en stund till innan Rosanna dyker upp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards