Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

En helt vanlig dag

Av Jennifer Wistbacka - 27 maj 2013 21:28

Gick upp tidigt imorse för att äta frukost och sen åka ut till Madde i Julita. 

Vi lastade Ella och åkte iväg till seminstationen för 17 dagars kollen. Tyvärr var hon inte dräktig så det är bara att försöka igen. Tiden börjar ju dock bli knapp om hon ska bli dräktig, är ju inte så länge kvar på säsongen nu. 


Vi var tillbaka igen runt elva och då åkte jag och Porsche hem till mormor på fika. Sen packade vi oss in i bilen och åkte in till stan. Fick äntligen arslet ur vagnen och tog tag i den där jäkla deklarationen så det var skönt. Sen gick vi en sväng på stan och avslutade med sen lunch på Hembagarns fik. Käkade en paj som faktiskt var jättevidrig, själva pajskalet var helt mjukt och degigt. Blä!


Eftermiddagen har spenderats hemma i soffan mest eftersom det har spöregnat. Så nu börjar vi bli trötta här hemma (ja Porsche har ju sovit hela dagen men han är lika trött för det) och ska göra kväll!


Just det, på fredag ska jag provrida en häst som jag red för många år sedan. Hon behövde hjälp två dagar i veckan och gärna hoppning och markarbete. Så det ska bli skoj! Mer info om det senare i veckan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards