Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

20120222

Av Jennifer Wistbacka - 22 februari 2012 00:27

Just nu känner jag mej ganska ensam och övergiven.

Känns som om jag är ensammast i hela världen. Kan inte sluta tänka på vad jag såg i lördags.. och vad värre är att jag såg något idag som verkligen fick mej att ändra min syn på allt, på dej.

Det var något du sa en gång: "Man behandlar inte tjejer så." 

Nej det gör man inte och du är då absolut inte rätt person att uttala dej om saken kan jag tycka idag.

Även om det aldrig har varit nåt så svider det ändå, ända in i ryggmärgen. 

Även om jag inte borde känna mej sårad så kan jag inte låta bli att göra det ändå. Fast samtidigt som jag känner mej sårad fast ändå inte, så känner jag mej sjukt besviken och arg också. 


Jag vet att jag borde lägga av helt, jag är inte gjord för att klara av sånt här. Ändå så ska jag envisas gång på gång och som vanligt i slutändan så är det jag som står där, ensam. 


Det är dagar som denna som jag verkligen uppskattar mina underbara djur. Det är så himla skönt att åka ut till stallet i några timmar och tänka på något helt annat, bara att få borra in näsan i pälsen på min underbara häst och stå där och lukta får en genast att må så himla mycket bättre.

Eller att få gå ut och gå i timmar med min underbara lilla hund, få rensa tankar och bara vara. 


Inte att glömma mina underbara vänner som alltid finns där för mej, i vått och torrt!


Jag Älskar Er!


Jag är inte en person som går omkring och sprider dessa ord runt mej och jag vet att jag är ganska dålig på att visa er min uppskattning men ni finns alltid hos mej! Ni är guld värda <3


Puss & Kram

Ninni

 
 
Ingen bild

Elin

22 februari 2012 09:17

Älskade vän <3

 
Ingen bild

Rosanna

26 februari 2012 20:12

Kommer alltid finnas för dig min älskade <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards