Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

20120220

Av Jennifer Wistbacka - 20 februari 2012 00:44

Sitter här hemma i soffan med datorn i knäet och chipsskålen i högsta hugg.

Har verkligen varit en riktig bakis-söndag. Var förbi E & H och hämtade lillprinsen som övernattade där inatt. Satt och snackade lite om en eventuell semesterresa och lite annat skit. Sen var det bara att slänga sej in i bilen och iväg till stallet. När man kommer dit så var Wiennas box mockad så jag behövde bara lägga in foder och fylla på vatten, det tackar jag för! Wienna fick gå i skritten idag, orkade verkligen inte rida och medans hon gick där så tog jag med M unghäst till ridhuset och longerade lite. Hon var superduktig och det var inga som helst problem.

Annars brukar ju unghästar ha en tendens att stanna var tredje steg och se ut som "vadå jag fattar inte vad vi ska göra?" Men det var inget tjafs eller nåt, hon pinnade på så fint i båda varven.


Väl hemma slängde jag mej i duschen och sen blev det nudlar till middag, haha! Sen har min bästa granne N varit här och vi har verkligen setat och snacka om allt mellan himmel och jord. Så himla skön tjej, att vi inte har haft såna här bra bakis-söndagar förut?


Nu väntar sängen om en stund innan jag åker ut till sessan imorgon igen, då ska det minsann bli ett rejält pass i ridhuset.

Eftersom det blev en riktigt blöt och otrevlig ridtur i spöregn igår så hoppas jag att det är bättre ridväder imorgon. Porsche fick ju följa med ut igår när jag red och han var såå söt när han hoppade runt i den djupa snön för att hänga med. Men inte blev han trött för det, rackarns byracka att ha så mycket energi!


Puss & Kram

Ninni

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards