Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

20120130

Av Jennifer Wistbacka - 30 januari 2012 16:52

Fick vara hemma från jobbet idag ocskå, skönt samtidigt som det är segt. 

Kunde inte somna inatt så var vaken till kl sju imorse och åkte ut till stallet och morgonfodrade och släppte ut hästarna. Det är så himla mysigt att kliva in i stallet på morgonen och se alla trötta och nyvakna små hästar som står och blinkar lite trött i ljuset och välkomnar en men ett litet gnägg. 

Lillan låg ner och sov när jag kom in och hon såg så himla söt ut. Hon står inne på boxvila för hon var blockhalt häromdagen när jag skulle ta in dom. Fast ibland undrar man om hon har glömt bort att hon har ont för hon står mer på två ben än på fyra i sin box.



Hungriga hästar på morgonkvisten!   


Eftersom att jag var först i stallet så mockade jag åt alla hästar och gjorde fint innan jag tog in min fina sessa och gjorde iordning henne för ett dressyrpass. Hon gick kanonbra idag, tror den där hoppningen gjorde susen i lördags. Hon var väldigt mjuk och fin i kroppen och klev på bra. Synd att jag inte orkade mer än ca 20 min innan jag höll på att dö där uppe i sadeln. Wienna tyckte nog jag var knäpp när jag gav henne lösa tyglar för hon hade ju bara värmt upp? Vi skrittade av på den lilla skogsrundan och sen fick hon gå ut i hagen till sin kompis igen. 


Det var riktigt kyligt imorse!  


Och sist men inte minst så lovade jag ju en bild på mina snygga Ed Hardy skor jag köpte på blocket och här kommer dom! Jag är helt kär i dom, dock måste jag gå in dom lite för har såna skavsår på mina stackars fötter efter i fredags när dom var med till Norrköping!




 




Puss & Kram

Ninni 

 
 
Jennie

Jennie

30 januari 2012 21:53

Mysigt stall!!!

http://mindromblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards