Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

20111128

Av Jennifer Wistbacka - 28 november 2011 01:12

Dålig uppdatering den senaste veckan men jag har verkligen typ ätit, jobbat och sovit.


Kan vara så att man blir sjukt trött av det här tråkiga vädret? Jag vaknar inte ens av min egen väckarklocka längre, trots att jag ställt sex stycken larm varje morgon. Känner mej hopplös måste jag säga.. 


Anyway, helgen har flugit fram trots att man fick en extra dag i torsdags eftersom vi fick vara hemma från jobbet. Större delen av fredagen spenderades i Linköping och Ikea, hittade lite smått och gått. Bland annat ett nytt täcke som är supertjock och mysigt, passar ju mej som fryser typ jämt. Billigt var det också, haha. 

Igår blev det en ganska spontan utgång, hade tänkt att vara hemma och ta det lugnt men kunde inte hålla mej. Var först hemma hos mej innan Lina drog med mej ut i bushen och marmorbyn. Var på fest där och sen in till stan igen och Statt såklart. Öste järnet på dansgolvet som vanligt och hade skitkul faktiskt. Efter det stod det efterfest på schemat så kom väl i säng vid sex-tiden imorse, bra där.

Men tack till alla inblandade som gjorde kvällen! 

Idag har jag mest degat hemma innan jag bestämde mej för att åka hem till mamma en sväng och fika och käka god mat! 

Tänkte sova kvar där först men vid nio-tiden så blev det helt kolsvart i huset, strömavbrott såklart. Det är därför jag inte bor på landet, håller mej nog till stan. 


Nej nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och sova lite så kanske jag kommer upp innan ett imorgon. Eller rättare sagt, måste upp tidigt imorgon så jag kan ringa chefen och se om det blir jobb imorgon eller inte och blir det så att jag ska jobba så måste jag hinna ut med Lillprinsen till Julita innan jobbet. 


Så godnatt!!

Puss & Kram

Ninni

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Wistbacka - 3 april 2015 22:49

Hallå där!Nu är det sådär länge sen igen jag var här inne och bloggade. Har ju hunnit få min lägenhet sen sist, så det måste ha varit evigheter sen jag skrev sist eftersom jag fick lägenheten 1'a september. Trivs superbra här hemma och har fått hyfsa...

Av Jennifer Wistbacka - 12 augusti 2014 16:49

Har upptäckt hur fantastiskt dåliga ni killar är på att lägga upp bra bilder på er själva. Speciellt på sidar där ni ska framhäva er från er bästa sida, t.ex dating sidor. Så här kommer en liten lektion i vad vi tjejer inte tycker är passande bilder ...

Av Jennifer Wistbacka - 19 juli 2014 13:39


Dagarna bara flyger förbi nu när jag jobbar. Ena dagen är det måndag och svisch säger det så är det fredag igen, har faktiskt jobbat heltid sen jag började och det känns toppen. Jobbet i sig är ju inte det roligaste men bra jobbarkompisar gör allt. ...

Av Jennifer Wistbacka - 11 juni 2014 20:36


Vilket väder vi har haft de senaste dagarna! Jag har haft turen att jobba kväll den här veckan vilket innebär att det har blivit en hel del soltimmar! Tyvärr har vi lite materialbrist på jobbet så är ledig från idag och veckan ut, så idag passade...

Av Jennifer Wistbacka - 31 maj 2014 12:16


Idag står hoppning på schemat! Tre kombination blir det och tanken är att vi ska ta några större språng idag, ska bli så kul! Men först ska jag möta upp Jossan i stallet och vi ska rida en sväng i skogen, Mona är snäll och lånar ut sin islandshäst ...

Ovido - Quiz & Flashcards