Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennifer Wistbacka - 21 januari 2011 15:38

Sitter hemma och myser med min lillprins i soffan efter en skön långpromenad. Ska nog se till att försöka hålla det här nu, eftersom att jag fick en så pass bra lön också så blir det definitivt gymkort i månadsskiftet. Så nu kör vi. Nu ska man bli fit inför beachen 2011, ja jag vet att jag sa det till beachen 2010 också men vafan.


I onsdags var Rossi här hela kvällen, det var urmysigt. Vi lagade god mat och åkte iväg och hyrde film senare. Det var alldeles för längsen vi sågs så nu får det fan bli ändring på det här. Vi får ses oftare helt enkelt!


Nej en dusch nu sen maat!

Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 19 januari 2011 00:30

Kom precis hem efter att ha varit ute och kört lite bil med min älskling!

Vet att jag tjatar men gud så skönt att äntligen få den efterlängtade lappen!


Kvällen spenderades med Elin, blev lite mat (inte allt för avancerat, makaroner & korv) och en massa snack om häst och hund. Riktigt mysigt var det, och hundarna var helt galna lekte som galningar. Rätt roligt att se lilla Porsche och stora Puma busa, fast dom gör det riktigt bra fast det är sån storleksskillnad.


Nej nu ska vi snart sova för imorgon kommer Rossi hit! Som jag har saknat henne, det var alldeles för länge sen vi träffades!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 18 januari 2011 14:47

Finally har jag nu fått mitt efterlängtade körkort!

Tror inte att jag har fattat det riktigt än, det kändes jättekonstigt att sätta sej bakom ratten på älsklings S40 och köra därifrån när han satt bredvid!

Men gud så skönt, äntligen säger jag bara! Nu är det bara en bil som fattas då. Det kommer väl det med så småningom.


Puss & Kram

Ninni 

Av Jennifer Wistbacka - 18 januari 2011 00:20

Kom precis hem efter en sväng till McD efter att älsklingen slutat jobba.

Han jobbar eftermiddag så jag och Porsche är själva fram till tio på kvällen hela veckan.

Idag var Madde och lilla Chicco här och hälsade på, det var trevligt. Hundarna busade som galningar och jag och Madde satt mest och spelade neger & president. Självklart så förlorade jag hela tiden.


Imorgon ska jag och Porsche hem till Elin och hälsa på henne och gänget och kanske äta något gott.


Nu är det dags för lite mys, och sen sova för imorgon ska vi upp tidigt!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 16 januari 2011 14:57

Ligger och degar med lillprinsen i soffan för tillfället. Älsklingen har åkt hem och skulle duscha och fixa lite. Ikväll åker vi till mormor en sväång så vi får mat i magen och mormor får pussa lite på Porsche.


Igår var det en ganska lugn dag, blev pizza till middag och sen blev det en fika på Shell. Deras kolabullar är bara för goda!


Nehe nu ska det pluggas lite, börjar närma sej nu!


  

Finaste hunden <3


Puss & Kram

Ninni & Porsche!

Av Jennifer Wistbacka - 15 januari 2011 00:32

Hej allihopa!

ag vet har verkligen varit urusel på att uppdatera på sista tiden men nu ska det bli ändring på det!


Livet går på som vanligt, denna fredagskväll har spenderats med Elin och Håkan med god mat och en massa hundsnack! Avslutades med en god latte på shell och nu är vi hemma igen. Älsklingen och jag tänkte dra igång en film och fredagsmysa lite innan sängen.


Var även ute med Jenny idag till stallet och hoppade Preben, det var så sjukt roligt att få sitta på en häst igen efter sex månaders uppehåll i ridningen. Och så skönt att sitta på en häst som inte krånglar utan som bara tuffar på. Tror nog att Preben tyckte det var lite skoj han också. Så nu ska vi fortsätta såhär varje/varannan vecka och hoppa lite. Ser verkligen fram emot det och det ska bli roligt! Kanske just det här man behöver efter att ha haft lite höga krav på sej själv ett tag, är nog därför man har hållt sej borta en stund från allt som hästar heter. Och jag lär ju ha en djävulsk träningsvärk imorgon och blir nog sängliggandes men det var det helt klart värt!


Nej nu ska det mysas här hemma!


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards