Jennifer Wistbacka | Don't let the sun in your heart decay

Alla inlägg under november 2010

Av Jennifer Wistbacka - 5 november 2010 17:22

Är förbannat glad just nu känner jag.

Livet börjar ordna upp sej på riktigt. Vaknade av att jag fick ett telefonsamtal från Adecco där dom sa att jag fick börja jobba på måndag om jag vill. Om jag vill?! Som fan att jag ville så var där idag och skrev på kontrakt och fick lite kläder och en rundvandring. Så på måndag kl 14.45 så börjar jag jobba! Känns så skönt måste jag säga.

Porsche får bo hos mormor en vecka till, det svider lite måste jag erkänna. En hel vecka utan min underbara hund.


Kvällen idag ska spenderas med dom bästa framför tvn och Idol.

Heja Olle!!

Annar blir det lugnt eftersom jag ska hålla mej nykter till juldagen. Känns rätt skönt det med faktiskt. Alkohol är överskattat och man gör ändå en massa dumma saker på fyllan så det är lika bra att hålla sej borta från det.


Nej nu ska man iväg och smocka i sej en pizza för att fira att det är fredag och att jag fått jobb!

Ha en trevlig helg allihop!


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 4 november 2010 20:28

Åh gud jag är helt död.

Var på sjukhuset iadg och fick troligen diagnosen körtelfeber.. Proven visade tydligen negativt men hade jag tagit provet om en vecka igen så skulle det visa positivt "så vi säger att du har körtelfeber" för att citera läkaren.

Härligt, eller inte jag har liksom inte tid för det här. Och man kan ju inte direkt sitta på körskolan och ha körtelfeber och smitta ner andra..

Ja så det är ävl bara att krypa ner i soffan och krya på sej så gott man kan.


Puss & Kram

Ninni 

Av Jennifer Wistbacka - 3 november 2010 12:36

Usch vad ont jag har i min hals, hade till och med problem att äta frukost idag så funderar på om det är halsfluss jag fått? Mina halsmandlar är stora som pingisbollar känns det som. Vilket dom brukar bli om jag är sjuk visserligen men såhär ont brukar dom inte göra..

Och inte nog med det så gör ju armen svinont idag och det har börjat bli ett blåmärke där staven sitter.. AJ! Det ända positiva är att jag har sovit som en prinsessa de senaste tre nätterna, myys!

Nej nu ska jag fixa lite här hemma sen kommer Madde och Chicco en stund innan vi åker ut till skogen antar jag.


  

Mina bästa vänner just nu och så nässprayen såklart! 


Puss & Kram

Ninni

Av Jennifer Wistbacka - 2 november 2010 16:28

Var iväg till Linköping i förmiddags och gjorde lite ärenden och sen blev det mat på Max, mysigt!

På eftermiddagen träffade jag sötaste Madde och vi tog en sväng på stan eftersom jag vaknade med halsont utan dess like imorse. Så nu ska jag knarka Baffucin så det heter duga, sen var vi inne på arbetsförmedligen också eftersom jag hade fått brev från dom när jag kom hem från Linköping. Tydligen så hade jag blivit avskriven därifrån eftersom jag hade fått jobb den 29:e oktober? Dom visste visst mer än jag själv. Så var ju inte fallet utan nu är allt som det ska igen.

Efter det tog vi en skogstur med våra små söta hundar för att sen hem och käka lite innan jag skulle på mitt andra sjukhusbesök den här veckan.

Den här gången fick jag en pinne i min arm och det gjorde ont när dom satte i lokalbedövningen. Är glad att jag slapp se kanylen innan hon satte i staven i armen. Räckte med att se den efteråt, hade jag sett den innan hade vi inte behövt bedövning för då hade jag ju svimmat spruträdd som man är. Så nu sitter jag hemma i soffan och är stel i armen och ska försöka ta en dusch utan att bandaget ramlar av armen.


Puss & Kram

Ninni


Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan

 


Älskade hund <3  

Av Jennifer Wistbacka - 1 november 2010 17:41

Sitter och latar mej i soffan efter en ganska lugn och skön dag.

Har precis städat, diskat och bytt lite sängkläder, skönt att få lite rent här hemma.

Helgen var helt ok i fredags var det lugnt och i lördags var det väldigt mycket fest. Lite för mycket till och med tror jag. Gårdagen var mest mysig tycker jag, och hoppas på mer mys ikväll!

Var även på sjukhuset idag och kollade upp min konstiga knöl på fingret, men det var tydligen inget att oroa sej över så det var ju skönt!

Tack för mej idag, nu ska jag göra något vettigt!


Puss & Kram

Ninni

Ovido - Quiz & Flashcards